Assalamualaikum W.T.W dan selamaT Sejahtera deaRest... =)

Thanks for viewing my Blog.... <3 <3 <3

Be My Followers

Monday 24 December 2012

review baju manik..


assalamualaikum..w.t.w.. :)

aku ada bgthu nk citer pasal jahit manik kan..kan..kan..?
ni diaaa.. :) haaa..ni la baju yg aku jahit sendiri maniknyaaa..
bkn aku jahit baju nyaaa okeyy..kang ada yg salah faham lak..hehehe.. :) 


ni manik yg kt tangan kanan baju..seperti yg korg lihat..lengan baju ni dua lapis..yg dlm tu chiffon lembut..so,tk panas bila dipakai.. :)


ni dari pandangan bawah..haha..aku pn tkthu napa aku amk belah ni jew.. :P potongan baju ni mcm kurung moden..ada dat kt belakang..zip pn kt belakang...


ni pandangan belah tangan lagiii.. :) ujung dye tajam2 gitu..


ni pandangan penuh..bju ni aku padan kan dengan kain satin kale ijau,satin jenis lembut ye bkn hat keras tu n kipas belakang. so,selesa di pakai..nmpk kn kt bawah tu.. tkpa..aku tahu korg nmpk.. :P 


aku dh lamaaaa simpan baju ni..dh bertahun kot..sbb aku skg ni dh membesar dengan jaya nyaaa..hahaha.. :P 

ingt nk "Let go" laaa..sapa nak?? 

kondisi baju ni 100% dijamin masih baru lagi okey..tk penah basuh mesin sbb aku syggg..hehe..manik tu aku guna manik jepun ye kwn2..manik mahaiii~ baru pakai dua kali kot..time raya n time dinner tahun2008 ke 2009..aku ingt2 lupa la dh..hehe :) saiz lak..utk sapa2 yg bersaiz S n M je la yg boleh..

aku ingat nk let go murah2 je.. :) 
sapa2 yg nak pm aku na..kt fb ke..tweet ke..tinggal kan komen ke.. :) 



No comments:

Post a Comment